سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الف
یکشنبه 93 بهمن 26 :: 6:47 صبح ::  نویسنده : الف.الف

خودتون قضاوت کنید :

اسماعیل کهرم مشاور رئیس سازمان محیط زیست:

« هر جا که عکس  و دوربین باشد آقای هاشمی [منظورشون وزیر محترم بهداشت هستن]نیز حضور دارد ، آیا نتیجه حضور وزیر بهداشت به خوزستان غیر از شوی رسانه‌ای چیز دیگری بود؟آیا وزیر بهداشت تفاوت میان بیابان و کویر را نمی‌داند؟ «هاشمی» متخصص چشم است بر همین اساس دلیلی نداشت که وی به عراق برای رفع معضل ریزگردها سفر کند. این امر باید توسط خانم ابتکار و با گروهی از کارشناسان اتفاق می‌افتاد. آقای هاشمی (وزیر بهداشت) نخود هر آشی است .»

و دوباره همین آقای مسئول در نظام جمهوری اسلامی :

مدتی پیش هم در یک برنامه تلویزیونی که با حضور ابتکار پخش شد، درباره ابتکار گفته بود: ایشان مشتری پروپا قرص من هستند، وقتی صدای پرندگان را درمی‌آورم؛ وقتی خانم ابتکار را در برخی جلسات نه‌چندان رسمی می‌بینم، برای خشنودی ایشان، صدای چکاوک آسمانی را در می‌آورم.

وی در توصیف شخصیت ابتکار گفته بود: خانم ابتکار؛ من برای شخصیت جهانی شما احترام قائل هستم. قهرمان زمین! شاید مردم فراموش کرده‌اند که شما قهرمان زمین هستید و جایزه ویژه قهرمان زمین را همراه با میخاییل گورباچف بردید و این یعنی تأثیرگذاری شما بر محیط زیست، جهانی شد. بنابراین برای شادی شما و با کمال میل، صدای یک چکاوک آسمانی نر، آن هم در اسدآباد همدان را در می‌آورم.

این اظهارات سراسر توهین و کنایه کهرم به وزیر بهداشت در حالی مطرح شده است که بعد از دستور ویژه مقام معظم رهبری به دولت برای پیگیری سریع موضوع آلودگی هوا در استان خوزستان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان «نماینده ویژه دولت» به این استان سفر کرد تا گزارش‌های میدانی خود از این استان را برای پیگیری‌های بعدی به دولت اعلام کند.

 




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

به مطالعات در حوزه دین خصوصااخلاق علاقه دارم .
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 54851




>